Άρθρα στο διαδίκτυο

Κοιμήσου να κάψεις λίπος

Κάνεις μεγάλη προσπάθεια με διατροφή και άσκηση για να απαλλαγείς από το επιπλέον λίπος, αλλά ο μεταβολισμός σου δεν σε βοηθά…. Έχεις αναρωτηθεί μήπως δεν κοιμάσαι καλά;

Οι έρευνες δείχνουν ότι όταν αφιερώνουμε λιγότερες από 6 ώρες στον ύπνο, επηρεάζονται αρκετά συστήματα του οργανισμού μας, όπως το καρδιαγγειακό, το ενδοκρινικό, το νευρικό και το ανοσοποιητικό.

Διαβάστε περισσότερα στο site diatrofi.gr

5 τρόποι για να αυξήσω το μεταβολισμό μου

Τί είναι ο μεταβολισμός:

Ο μεταβολισμός είναι το σύνολο των βιοχημικών αντιδράσεων που πραγματοποιούνται στα κύτταρα ενός οργανισμού, για τη σύνθεση ενώσεων (αναβολισμός), αλλά και για την κατανομή ή διάσπαση τους (καταβολισμός).

Διαβάστε περισσότερα στο site diatrofi.gr

Πότε να πάρω Ω3 λιπαρά οξέα

Τα Ω3 λιπαρά οξέα ανήκουν στα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα. Θεωρούνται «απαραίτητα λιπαρά», τα οποία πρέπει να λαμβάνουμε μέσω της διατροφής μας, καθώς ο οργανισμός μας δεν μπορεί να τα συνθέσει.

Διαβάστε περισσότερα στο site diatrofi.gr

Να προτιμώ εμφιαλωμένο ή νερό βρύσης;

Η Ελλάδα είναι μια από τις τυχερές χώρες, όπου το νερό βρύσης πίνεται. Είναι φθηνό και παντού και πάντα διαθέσιμο, στο σπίτι, στο χώρο εργασίας, στο σχολείο, στα εστιατόρια και στα καφέ.

Βέβαια, το νερό βρύσης δεν είναι σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας πόσιμο. Αυτό συμβαίνει γιατί δε συμμορφώνεται με την υγειονομική διάταξη για το πόσιμο νερό, που ισχύει σήμερα και είναι εναρμονισμένη με την Οδηγία του Συμβουλίου της ΕΟΚ.

Διαβάστε περισσότερα στο site diatrofi.gr

Πάω εξωτερικό, τι τρόφιμα να πάρω μαζί?

«Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν», όπως λέει και η παροιμία!

Εάν ακολουθείς μια ισορροπημένη και ποιοτική διατροφή γνωρίζεις πολύ καλά ότι το κλειδί της επιτυχίας είναι η οργάνωση. Έτσι, εάν πρόκειται να ταξιδέψεις στο εξωτερικό, για πολλές ή για λίγες ημέρες, θα πρέπει πριν από την αναχώρηση να μεριμνήσεις, ώστε να έχεις στη διάθεση σου αρκετές επιλογές τροφίμων, για όλες τις ώρες της ημέρας. Με αυτό τον τρόπο, θα καταφέρεις να  μείνεις στο πρόγραμμα σου και να έχεις ενέργεια ώστε να ανταπεξέλθεις στο πολύωρο περπάτημα.

Διαβάστε περισσότερα στο site diatrofi.gr

Tips για μείωση κυτταρίτιδας

Ας το παραδεχτούμε… η κυτταρίτιδα είναι ο εφιάλτης των περισσότερων γυναικών.

Πρόκειται για πολυπαραγοντικό πρόβλημα, το οποίο αντιμετωπίζουν κυρίως γυναίκες, ανεξαρτήτως βάρους και ηλικίας. Τα αίτια της είναι η κακή διατροφή, η παχυσαρκία, η καθιστική ζωή, το άγχος, το κάπνισμα, η δυσκοιλιότητα, η χρήση αντισυλληπτικών, η γενετική προδιάθεση, η φυλή, οι ορμονικές διαταραχές, κ.α. Κάποια από αυτά είναι αναστρέψιμα, ενώ άλλα όχι.

Διαβάστε περισσότερα στο site diatrofi.gr

10 τρόφιμα και ποτά που οι διαιτολόγοι δεν θα άγγιζαν

Φανταστείτε να μπορούσατε να παρακολουθήσετε έναν διαιτολόγο για 24 ώρες! Τι θα σας ενδιέφερε να μάθετε; Φυσικά το τι τρώει.

Είναι δεδομένο ότι καταναλώνει πολλά φρούτα και λαχανικά, προϊόντα ολικής άλεσης και ψάρι. Ποια προϊόντα όμως δεν υπάρχει περίπτωση να τον βλέπατε να τρώει, αφού οι διαιτολόγοι δεν τα αγγίζουν;

Διαβάστε περισσότερα στο site diatrofi.gr

Το παραπονεμένο γεύμα των γιορτών

My healthy precious…

Πόσες φορές έχετε σκεφτεί να παραλείψετε το απογευματινό γεύμα προκειμένου να φάτε και να πιείτε χωρίς τύψεις στο ρεβεγιόν ή προκειμένου να «γλιτώσετε» θερμίδες, αφού το τραπέζι είναι πάντα πλούσιο; Σίγουρα αυτή η σκέψη έρχεται σε κάθε γιορτή, αν ήδη δεν αποτελεί καίρια πρακτική.

Διαβάστε περισσότερα στο site diatrofi.gr

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΚΜΗ. Ο ρόλος της διατροφής στην εμφάνιση ή και μείωση των συμπτωμάτων ακμής

Η ακμή είναι μια κατάσταση η οποία θα εμφανιστεί στο 80% των ατόμων, κυρίως γυναικών, σε ηλικία συνήθως μεταξύ 11 και 30 ετών. Παρόλο που τυπικά αντιμετωπίζεται με αισθητική παρέμβαση και φαρμακευτική αγωγή, η αλλαγή διατροφικών συνηθειών παίζει σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση ή και μείωση των συμπτωμάτων.κτική.

Διαβάστε περισσότερα στο site aisthitiki-simera.gr

  • 1
  • 2