Άρθρα διατροφής

Ρεαλιστικοί διατροφικοί στόχοι για το 2018

Οι γιορτές των Χριστουγέννων πέρασαν, με πολύ φαγητό και ποτό. Ήρθε η ώρα λοιπόν, να θέσετε τους διατροφικούς στόχους της νέας χρονιάς! Σας δίνω μερικές ιδέες, ρεαλιστικές και εύκολα πραγματοποιήσιμες:

  1. Να τρώω περισσότερες από 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά
  2. Να πίνω περισσότερο νερό (π.χ. 1 ποτήρι παραπάνω καθημερινά)
  3. Να καταναλώνω σε καθημερινή βάση πρωινό
  4. Να μην παραλείπω τα ενδιάμεσα σνακ (δεκατιανό και απογευματινό)
  5. Να τρώω εβδομαδιαία 2 μερίδες ψάρι
  6. Να μειώσω τα αναψυκτικά ή/και το αλκοόλ, κατά τουλάχιστον 1 μερίδα εβδομαδιαία
  7. Να καταναλώνω τουλάχιστον 1 φλιτζάνι πράσινο τσάι ή τσάι του βουνού καθημερινά
  8. Να οργανώνω τα γεύματα μου, σε εβδομαδιαία βάση
  9. Να διαβάζω τις διατροφικές ετικέτες των τροφίμων και να κάνω συνειδητές επιλογές
  10. Να μειώσω τις μερίδες μου, σερβίροντας σε μικρότερο πιάτο
  11. Να περιορίσω τα γλυκά στην καθημερινότητα μου (κατά 1-2 μερίδες την εβδομάδα)
  12. Να αντικαταστήσω τα κακά λιπαρά με καλής ποιότητας (π.χ. από ξηρούς καρπούς, ψάρι, ελαιόλαδο)
  13. Να καταναλώνω τρόφιμα στη μη επεξεργασμένη τους μορφή (π.χ. προϊόντα ολικής άλεσης, μη επεξεργασμένο κρέας)
  14. Να μειώσω το φαγητό απ’ έξω (συσκευασμένα τρόφιμα, delivery, φαγητό σε ταβέρνα)
  15. Να εξασκηθώ στην μαγειρική, φτιάχνοντας μια νέα υγιεινή συνταγή κάθε εβδομάδα
  16. Να μη γευματίζω μπροστά στην τηλεόραση
  17. Να οργανώνω κάθε εβδομάδα τουλάχιστον ένα ευχάριστο οικογενειακό γεύμα
  18. Να μην τρώω βιαστικά ή με κακή διάθεση
  19. Να μη θυμώνω με τον εαυτό μου εάν καμιά φορά δεν τα καταφέρνω
  20. Να απολαμβάνω το κάθε γεύμα μου (τη γεύση, την υφή, τη θερμοκρασία του τρόφιμου, την ατμόσφαιρα, την παρέα)

Με δέσμευση για αλλαγή 2-3 διατροφικών συνηθειών, θα δείτε μεγάλες αλλαγές στο σώμα, στη διάθεση και γενικά στην υγεία σας! Οι υπόλοιποι στόχοι ας μείνουν για την επόμενη χρονιά!